fredag 18. mai 2007

Nydelig

Endelig. Etter 2 måneder med å scrappe et album til konfirmanten i huset, kan jeg igjen scrappe ut fra lyst og glede. Ikke misforstå, jeg har kost meg med albumet til konfirmanten også, men det å ha en deadline og vite at et bestemt sett bilder skulle scrappes innen en gitt tid, ble ikke like fritt som jeg vanligvis scrapper. Jeg scrapper nemlig normalt etter humør og dagsform. Overhodet ikke kronologisk, men hopper i tid og sted som en forvirret kanin. Det har likevel vært ett bilde jeg har ønsket å scrappe lenge. Det er dette bildet av min datter. Jeg liker det så utrolig godt - hun er bare så god på dette bildet. Bildet er et øyeblikksbilde fra et besøk i Vigerlandsparken for noen år siden.

1 kommentar:

  1. Denne var aldeles nydelig! Flott oppsett, fine, duse farger og ikke minst fortryllende jenta!!

    SvarSlett