tirsdag 10. mars 2009

Gult er kuult!

Noen sier visst at gult er kuult! Men det er definitivt IKKE min farge. Likevel har jeg laget dette kortet med så mye gult! Hvorfor? Fordi jeg jobber meg gjennom restehaugen min, og der fant jeg disse stempeltrykkene - ferdig malt! Så jeg utfordret meg selv til å bruke dem! På Sukkersøtt bloggen og fant jeg ukens skisse og da ble kortet til. Det gule ensfargede arket er håndlaget papir som jeg har laget selv (for veldig lenge siden). Dette er det første kortet på evigheter som ikke har innslag av brunt! Men det blir nok lenge til gult blir en hovedfarge igjen!

4 kommentarer:

  1. Jeg synes også at gult er en vanskelig farge... men du har klart det med glans:=)

    SvarSlett
  2. Tenk at gult skal være en sånn utfordring, det er jo egentlig en veldig fin farge.

    Kortet ditt ble kjempe lekkert.

    SvarSlett
  3. Kjempeherlig kort! Likte det godt. Enig at gult er vanskelig å få til, men dette klarte du veldig bra! Forøvrig flotte kort du lager. Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  4. Enig i at gult ikke er det jeg bruker mest men dette var lekkert :-)

    SvarSlett