torsdag 9. april 2009

Konfirmant med Spellbinders

Jeg hadde noen rester av en bakgrunn laget med alkoholblekk - dette brukte jeg til å stanse ut det stilige settet fra Spellbinders : Støvel, sko og veske. Sjablongen som var igjen etter støvelen brukte jeg til å male 3 støvler - med dabbermaling. Malingen er også brukt i kantene. Ellers har jeg brukt Prima - say it i crystals, brads, kinesisk mynt, bling, magic mesh, blomster, stickles glitterlim, bårdstanse og gullfiber. Nå i disse konfirmasjonstider passet det med en konfirmasjonstekst :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempelekkert, jeg har nettopp oppdaget spellbinders, og ser at det er en helt ny verden ;-)

    Jorunn

    SvarSlett
  2. Dette var rålekkert!!!
    Håper det er greit at jeg har lagt deg til i blogglisten min :

    Klem, Gry-Heidi

    SvarSlett