mandag 21. desember 2009

50 år og ennå ung!

Jeg var i 50 års lag til min kusine i helgen! Jeg laget da dette tilsynelatene pene og pyntelige kortet  - men inni har jeg stemplet bare humoristiske tekster om alder. Mottakeren har aldri helt ville gått med på alderen sin, men så har hun også alltid sett yngre ut enn alderen sin (håper hun ikke leser her, for da kan jeg ikke fortsette med småertingen min om alderen hennes :-). Hun er ei spretten og sprek dame på 50 år som danset på bordet på festen - og festen var kjempeartig - skulle nesten trodd det var et 30 års lag! Fikk brukt både lattermusklene, sangstemmen og dansefoten godt hele kvelden!



Alle stemplene som er brukt i kortet har jeg laget selv og stemplene selges selvfølgelig hos Kreativ Hobby!
Mønsterpapir fra Maja Design.

2 kommentarer:

  1. wow super flot og gennemført kort

    SvarSlett
  2. Lekkert kort, flott pyntet. Innsidene med alle humortekstene var skikkelig stilig!

    SvarSlett