tirsdag 2. oktober 2012

Stort bryllupskort

Forrige uke tok jeg for første gang imot en bestilling fra en kunde i butikken. Jeg lager egentlig ikke kort på bestilling, utenom til nære venner/familie. Noe av kosen med hobbyen blir borte når jeg ikke kan jobbe fritt. Men her om dagen var det ei dame som ønsket et stort bryllupskort fordi de skulle gi bort en gave som ikke kunne pakkes inn. Jeg holdt på med regnskap da kunden kom innom butikken, og plutselig var det veldig fristende å si ja til et oppdrag fra en tilfeldig kunde (jeg hater regnskap....).

Gaven de skulle gi bort var kokkekurs med innleid kokk, og jeg fikk tilsendt teksten på e-post. Den skrev jeg ut på Bazzill og er midtpunktet på kortet. Formatet på kortet er 12x12 tommer, og kunden valgte dette flotte arket fra Pion Design. Og med teksten og arket var det opp til meg hvordan jeg løste oppgaven. 

Kunden ble fornøyd og det var veldig hyggelig å ta et slikt oppdrag.
Kanskje jeg sier ja en annen gang også.....
Stort format på 12x12 ga plass til flere tekststempler som passet til bryllup.


Ha en flott dag!



1 kommentar:

  1. Det ble kjempefint, forstår at det fristet med kortlaging i forhold til regnskap :)
    Ha en fin dag,
    Klem

    SvarSlett