lørdag 24. mai 2008

17 mai kort

Litt sent for anledningen, men dette kortet ble laget til en konkurranse så jeg har ikke kunnet legge det ut i bloggen før nå. Jeg kapret en knepen 2. plass - men med 3 deltaker så var det egentlig ikke så mye å skryte av :-). Uansett så er det viktigste å delta! Jeg får pressset meg selv til å tenke i nye baner og ikke minst - blir jeg inspirert til å lage mer kort!

Jeg har brukt billettstempel fra Kreativ Hobby. Mønsterpapir fra Adornit Carolees Creation - både det smårutete og daisy arket er derfra. Den grønne bården er laget med en bårdpunch fra Fiskars og blomster er fra Retro flower punch. 17 mai er skrevet med klistermerker fra Basic Grey. Det var ikke tall i det alfabetet, men jeg mekket tallet 17 til fra en stor M. De røde og hvite blomstene er primablomster! I tillegg har jeg brukt blondeserviett, brads fra BoBunny og Adornit, bling og bånd.

1 kommentar:

  1. dette kortet fikk min stemme. jeg synes det er skikkelig flott og kom i 17. maistemning av det :)

    SvarSlett