fredag 30. mai 2008

Sommerlig glitter

I går var jeg på treff sammen med 4 av jentene i designteamet på Kreativ Hobby. Connie sprudlet over med ideer og vi laget mange flotte bakgrunner. En av dem har idag blitt til dette kortet. Glitterbakgrunn er laget med dobbeltsidig limark, blonder og glitter. Jeg er fortsatt forelsket i de lekre arkene til K&Company, så jeg bruker opp alt jeg har av rester! Ingenting skal gå til spille av dette flotte arket! Trodde egentlig ikke at jeg skulle få laget noe denne helgen, da vi nettopp har revet hele kjøkkenet nå river vi vegger! DVS mannen min river nå, så nå må nok jeg vekk fra kreativiteten og ut og sjaue! Men det bli iallefall en liten time med fargelek før alvoret setter igang.

I tillegg til ovennevnte har jeg brukt Grungeboard som først er malt med grønn dabbermaling, før jeg har dabbet over Pearl Metallic dabbermaling. Sommerfuglen er stemplet og fargelagt - den hadde jeg laget ferdig tidligere, og den nesten fløy av seg selv og landet i glitteret! Jeg har brukt mye glitterlim, både rundt teksten, på sommerfuglen, hjertet og blomsten! En blonde har også fått bli med på kortet og pynte opp, samt blig og bånd! Scallopedkanten rundt teksten er klippet til med en scallop saks! Selve kortet er med Bazzill Bling! Stempelet er fra Kreativ Hobby.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar