tirsdag 22. juli 2008

Sommerlig og maritimt

Dette kortet ble laget til siste ukes Kort-O-Mania konkurranse. Vi bygger kjøkken her hjemme, så jeg har litt lite tid til kreative utskeielser - så jeg fant derfor fram til noen lettvinte løsninger - etter prinsippet - "man tager det man haver"....

Motivet er fra en serviett - hvor jeg har brukt decopageteknikken for å overføre motivet til papir. Ettersom dette var noe jeg hadde gjort for lenge siden, var det et motiv som jeg hadde klart. Jeg slapp å fargelegge stempelmotiv og bruke lang tid på det kreative - da motivet ble raskt bestemt! Den blå bakgrunnen er fra en alkoholblekk bakgrunn som jeg laget for en stund siden. Teksten stemplet jeg ny - med et av de nyeste stemplene fra min egen design.

5 kommentarer:

  1. Aller først. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Det er godt å se det er flere som er oppe rundt omkring :)

    Det er alltid gøy å komme inn i bloggen din for du lager mye forskjellig. Gøy å se decopage på kort også. Det er ikke mye av det rundt omkring :)

    Ønsker deg en super dag.

    SvarSlett
  2. Det var så supert det kortet ditt til K-O-M denne uka, og så moro å lese hva du har brukt og hvordan det har blitt til. Så flott å kunne bruke noe man allerede har liggende klart - jeg er ikke så god på det...Kjekt med litt tidspress i blant da kanskje? ;)

    Kjempefine nye stempler, forresten! :D

    SvarSlett
  3. Det kortet likte jeg, den bamsen var bare sååååååå søt!
    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  4. Så søtt kort :)

    La inn linken din i linklista mi jeg: http://www.barnemix.no/scrapping/blogger.php

    SvarSlett