fredag 4. juli 2008

Tutti Frutti

Jeg skulle ha vært med i ukens Kort-O-Mania konkurranse med tema: Tutti frutti. Jeg likte oppgaven så godt at det ble 3 forskjellige kort. Det første (blått og rosa) ble valgt ut for å delta og ble sendt inn til konkurransen. Men noe gikk galt, så mitt kort ble ikke mottatt - så det ble aldri noen konkurranse på meg denne uken. Men kortene er nå her likevel.
På dette kortet har jeg gått berserk med H2O maling og glitterlim. Bakgrunnen har jeg malt selv, det samme er sommerfuglene og trolljenten. Alle stemplene er fra Kreativ Hobby. Swirlen er også malt. Hadde en liggende i grått - men den passet jo ikke så da fikk den også litt maling! Glitterlimet (Stickles) er prikket rundt "overalt". Sommerfuglene har fått en knekk så de "flyr" over kortet! Blomster fra Prima og shimmerbrads fra Making Memories.
Her er det også mye H2O maling. Blondeservietten som er opprinnelig hvit er malt med H2O. Det samme er sommerfuglene og motivet. Alle stemplene er fra Kreativ Hobby. Primablomster med glitterlim i midten. Filtblomst og shimmerbrads fra Making Memories.
Det søte motivet er fra Rachell Ann Miller. Det er malt med akvarelltusjer og vannpensel. Sommerfuglen er fra Kreativ Hobby og er malt med H2O. Begge motivene er pyntet med glitterlim. Primablomster med glitterlim i midten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar